Optibel gaat stoppen (per 1 april 2017)

Sinds enige tijd focust InterNLnet zich op Hosting en Clouddiensten en niet meer op internettoegang en telefonie. Om deze reden zegt InterNLnet de overeenkomst voor de telefoniedienst Optibel op per 1 april 2017. Al onze optibel klanten ontvangen een aangetekende brief met informatie over de stopzetting van Optibel per 1 april 2017.


Wat betekent dit voor u?
Per 1april 2017 beëindigt InterNLnet uw Optibel telefoniedienst. Dit betekent dat u vóór 1 april 2017 een andere aanbieder moet vinden voor uw telefoniedienst, anders kunt u vanaf deze datum niet meer bellen of gebeld worden.


Telefoonnummer
Houdt u er rekening mee dat bij beëindiging van uw abonnement het bijbehorende telefoonnummer komt te vervallen. Indien u gebruik wilt blijven maken van dit nummer, dan kunt u uw nieuwe telefonie-provider vragen dit te porteren. Deze portering dient uitgevoerd te worden voordat uw bestaande telefonie-abonnement is beëindigd.

Afhankelijk van uw telefonie-gebruik, is het mogelijk dat u na 1 april nog een aanvullende nota voor gesprekskosten over de afgelopen maanden ontvangt.


Retour adapter en borgsom
Na afloop van uw abonnement dient u de Optibel-adapter (de Sipura) retour te zenden. Let u erop, dat u ook de erbij geleverde stroomadapter, netwerkkabel en telefoonkabel meestuurt. U dient het complete pakket o.v.v. uw debiteurnummer op te sturen naar:


InterNLnet B.V. Postbus 7020  6503 GM Nijmegen 


Na ontvangst van het complete pakket bij InterNLnet zal de eerder in rekening gebrachte borgsom voor de Optibel-adapter teruggestort worden op het bij ons bekende rekeningnummer.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten